torsdag 14 maj 2009

Seminariedagar













Tisdag och onsdag denhär veckan innebar två helt fantastiska seminariedagar med Jessica Claire och Becker. De båda är bröllopsfotografer OC, Usa och helt grymma både som fotografer men även som företagare. Så nu är jag mer peppad än någonsin inför helgens bröllop i Stockholm, på skansen. Samtidigt som jag under den kommande månaden ska lägga lite krut på företaget... ni ska få se vad som händer.

Seminarierna ordnades av Scandinavian Photo där Jenny Blad och John Hagby stod för uppstyrande. Ett bra initiativ, jag tror att dessa två dagarna kommer komma upp i topp för 2008 för mig som fotograf. Får se om privatlivet kan komma och toppa med något annat spännande framåt vintern.

Bildena ovan tog jag under workshopen med Jessica Claire, den sista är på henne och Becker.

7 kommentarer:

Benny Ottosson sa...

Fina bilder. Visst var de grymt bra! Kul att träffas.

Nouna sa...

Den första bilden är jättefin! Och jag gillar den sista också. :-)

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Hej Linda! Trevligt att träffas på workshopen! Vackra bilder du tog, gillar speciellt den när modellerna sitter utanför skyltfönstret, vid bordet där! mvh wiwi

Anna sa...

Dom kvalar inte in på topplistan för 2009 då ;-)
Superfina bilder!

Jenny sa...

Hej! Det var jätteroligt att träffa dig och roligt att hitta till din fina blogg. Grymma bilder! Så roligt att se allas olika bildstilar.

Eva Johansson sa...

Hej Linda!
Snygga bilder du fått till.
(kul bild på slutet!!)

Anonym sa...

Kul att lära känna dig. Ser fram emot en fika ; )

//C, Omelett